1.Miten vietät vapaa-aikaasi?

Käytän Extempore-tekniikkaa.

Teen mitä sattuu fiilisten mukaan, yleensä rämmin metsässä kuvaamassa

tai kirjoitan tavuja sanoiksi ja sanoja lauseiksi.
 

2.Mitä on elämässä vielä jäänyt tekemättä.

 

En tiedä, paljon haluaisin vielä tehdä. Koskaan ei tiedä, koska on aika....

Sillai kaikki jää aina kesken, en sure sitä.

Olen saanut elää tähän asti "minunnäköiseni elämän".

Olen siitä kiitollinen.

Kesäyö metsässä olis taas kiva juttu kaikkinensa.

 

3.Pidätkö puutarhatöistä?

No, pidänhän minä, mutta kun puutarhani ja kukkapenkkini riehaantuvat,

pitäis saada niitä johonkin pois.

 

4.Oletko mökki-ihminen?

Olen vaikken mökkiä omistakaan. Kesäisin kyllä mökkeilen jonkunverran,

mutta en ehtisi pitää töiden lomassa kahta huushollia

ja matkustaa niiden välillä.

 

5.Tykkäätkö seurata maailman tilannetta ja politiikkaa?

Mieluummin tykkään seurata luonnon kiertokulkua ja tätäkin osa-aluetta,

milloin sienet kasvavat  poimintakelpoisiksi missäkin paikkaa.

Kysymykseen viitaten

senverran, että "homma on hanskassa " uutisten pohjalta.

Hömppäuutisotsikot ehtii vilkaista kaupan kassajonossa

eikä niitä kaipaa senkään vertaa.

Kylällä ja töissä kuulee viimeisimmät juorut

ja maailmanpolitiikka löytyy hesarista, netistä tai telkkarista.


6.Oletko rauhallinen lököttelijä vai kiireinen puurtaja?

Osaan ottaa loogisti, mutta olen myös " asiat kuntoon-luonne" asiassa kuin asiassa.

 

7.Viihdytkö kotona vai haluatko vaihtelua elämään?

Jos kyse on matkustamisesta, niin vastaus on

kyllä ja KOTONA,

mutta eniten viihdyn luonnossa, säällä kuin säällä.

 

8.Mitä parisuhde sinulle merkitsee?

Tasavertaista kumppania, rakastettuani, lasteni isää.

Rinnallakulkijaa vanhuuteen asti, niinkauan kuin Luoja suo

Ystävää ja tukijaa.

 

9.Oletko itsekäs,vai asetatko muut etusijalle elämässä ?

 

En mielestäni. Haluan rakkaimmat etusijalle.

Olen saanut toteuttaa itseäni haluamallani tavalla,

tarvittaessa otan oman tilani.

 

10.Oletko kiinnostunut itsesi kehittämisestä.

Tässä elämänvaiheessa en ehkä enään kovin paljon, mutta kiinnostunut olen kaikesta.

 

11.Oletko jalat maassa pysyttelijä vai haaveissa haihattelija.

Olen unelmikko, jolle pienet asiat  riittävät tuomaan sisältöä elämään.

Jalat pysyy kyllä maassa vaikka "unelmat kiitää pilvissä."

 

Kysymykset ja haasteen antoi Flora. 

Kiitos Hänelle

ja mukavaa luontokesää kaikille lukijoille !