03.01.2011 - 20:14

Tästä se alkaa eli uusi Salainen neuleystävä kevät 2011 -kierto.


Toivotan Teidät kaikki tervetulleeksi mukaan!

 

Täällä kirjoittelee Heidi alias Red Dragon, Blogista: Heidin aherrukset. Olen amatööri näiden blogien teossa yms, joten elekee ihmetelkö, jos virheitä löytyy. Niistä vain rohkeasti laittamaan minulle viestiä!

Lisäilen ohjeita tänne pikku hiljaa, miten aika vaan antaa periksi.

Tässä Heidin viestiä !

 

Nyt olen jonkinlaisen blogin saanut pystyyn salainen neuleystävä kevät 2011 -kiertoa varten.

Minä toimin kyseisen kierron emona ja toivon, että mahdollisimman moni lähtee mukaan. Niin uudet kuin vanhatkin.

Enemmittä puheitta: Tervetuloa!

Salainen Neuleystävä Kevät 2011

 

 


.................

Olen jo mukana,

jännittävää tiedossa,

yllätyksiä tulossa !